Thursday, November 29, 2012

:)

hello kawan-kawan..

dah lama gila saya tak update blog ni.. habuk dah berinci la kot!

#MyDiary.

hari ini, saya bermalas-malasan, ops! bukan hari ini jer, selalu! haha.. okay continue..
bangun tido lambat, then tanya my brother boleh hantar pergi Tesco Mutiara Damansara?
and the answer was YES. saya, adik dan sepupu bersiap selama 30 minit. tanpa makan, kami ke sana.
kami mengambil peluang yang cerah lagi besar bamm bamm itu untuk menonton wayang.
Lagenda Budak Setan 2, Katerina menjadi pilihan. 4.20-6.15 ptg ceritanya berlangsung. yes, ini movie Melayu ke-2 yang berjaya memecahkan keegoan empangan air mata saya selepas Ombak Rindu.
aku sememangnya support product barangan Malaysia. yeay! so, you guys should do the same thing.
sayangi Malaysia! okay dah lari tajuk. after movie, kami berjalan-jalan seperti mana window shopping.
then, Tesco pula tempat di jejaki, membeli keperluan dapur bukanlah sesuatu yang asing. beberapa jenis ikan kami pilih. harganya?? Ya ALLAH, murah sangat. Alhamdullillah. then kami pulang ke rumah. balik, aku perlu memasak untuk makan malam keluarga. Ayam kicap, Ikan Talapia Bakar dan ulam budu menjadi hidangan simple kami. Alhamdulillah kenyang.


p/s : keluar kejap ker tapi keletihan nya yang teramat. hahahaha



No comments:

Post a Comment