Thursday, November 29, 2012

pencuci muka pilihan.



pencuci muka pertama pilihan saya adalah CLEAN & CLEAR ..

jawapan nya? okay tapi saya malas nak pakai lagi.

produk ini pastinya bole didapati di semua pasaraya dan farmasi.

NEXT?




produk berjenama SIMPLE.

jawapan saya? produk ini okay jugak tapi bila lama-lama guna, muka ni dah mcm tak bole terima.
ramai yang cakap, produk ini tak ada bahan kimia.

juga bole didapati di pasaraya berhampiran dan farmasi.

NEXT?


pilihan seterusnya adalah NUTOX
satu-satunya produk yang saya beli full set. and still tak rajin utk pakai semua.
jawapan saya? sesuai dgn muka tapi malas nak pakai satu-satu.

NEXT?



produk berjenama KARME

jawapan saya? produk ini sangat okay buat masa sekarang, kulit saya agak putih dari sebelumnya, jerawat makin berkurangan juga menghilangkan parut jerawat.

saya membelinya daripa Leuniey Natasha. 



p/s : ini hanya pendapat saya sahaja. :)




No comments:

Post a Comment