Tuesday, March 5, 2013

best friend

saya ada seorang kawan baik atau sahabat sejati saya kenali dari zaman sekolah menengah hingga kini. dari kami berusia 13 tahun hinggalah kini kami 20 tahun. hampir 7 tahun.

13 tahun

kami bersekolah di Sekolah Menengan Agama Tengku Amalin A'isyah Putri yang terletak di Panji (Kelantan). kami berada dalam satu kelas dan kami tidak lah serapat seperti sekarang. hanya sekadar rakan Hi-Hi, Bye-Bye! eh.. hehe..

14 tahun - 16 tahun

bersekolah di sekolah yang sama dan juga dalam kelas yang. pada usia 14 tahun, kami mula rapat bersama beberapa orang lagi rakan kami. kami semua minat pada benda yang sama iaitu bidang penerbangan. dan sejak itu, kami menjadi rapat.

17 tahun

aku mula berpindah sekolah selepas pulang dari mengerjakan haji ketika aku berusia 16 tahun. aku bersekolah di Sekolah Menengan Sultan Ibrahim (1) yang terletak di Pasir Mas. kami tidak berhubung selama setahun

18 tahun

pada pertengahan tahun, kami mula berhubung lagi. dan siapa sangkat kami mendaftar di sebuah universiti swasta yang sama iaitu Taylor's University Lakeside Campus. akan tetapi kami mengalami kursus yang berlainan. aku Foundation in Business dan dia Diploma in Culinary. kami juga menyewa bilik di rumah yang sama! yeay, Happy me..

19 tahun - 20 tahun

kami terpaksa berpindah rumah, dan kami menyewa satu bilik di rumah lain. dari satu rumah ke satu bilik!

harapan aku??

InShaAllah, aku akan kekalkan hubungan kami hingga ke akhir hayat. Dia lah tempat aku mengadu, bergaduh, tempat aku menggila, menemani aku ke mana sahaja aku pergi, almost 24/7 dia temani aku! aku dah anggap dia seperti adik-beradik kandung aku sendiri!

Nur Fadhilah binti Mohd Joni,

I love you very much, can't be described! I want to apologize if all this time, aku banyak buat silap! aku manusia biasa, yang takkan lari dari membuat kesilapan! InShaALLAH, I will not forget about you, my true friend. I'm lucky to have a friend like you! I will always pray for your happiness and success! Hugs&Kisses


sincerely,
ME!


Thank you!

No comments:

Post a Comment