Monday, March 4, 2013

BLOG YANG MEMBERI ILMU

Alhamdulillah,

sedang aku google untuk mencari bahan tugasan, aku terbuka satu web ini, yang banyak bercerita tentang perniagaan. kepada kawan-kawan yang minat dalam perniagaan, boleh lah melayari web ini untuk mempelajari ilmu perniagaan.

kisah aku!

aish, agak berbelit ni.. senang cerita, memang Mommy dan MommyTok bekerja dalam bidang perniagaan dan kontraktor. haaa! sebab tu aku pun minat dalam bidang yang sama. dan Mommy turut menyokong minatku ini. sebab tu mommy hantar aku belajar kat sini.

dan, bila aku sedang search kat google, terkeluar la web ni. bila aku baca, perghh! bagi aku sungguh padat dgn ilmu dan aku suka sangat..

Nah! link dia.. kita share-share tau..

http://www.fathuallah.com/

ni, aku ceritakan sedikit info yang aku dapat dari page tu

Mohd Fathuallah atau lebih mesra dikenali sebagai Fath merupakan seorang ahli perniagaan dan kini menguruskan empayar perniagaan beliau Fathuallah Foundation. Berpengalaman luas dalam bidang kewangan dan hartanah, kini beliau juga berkecimpung secara aktif dalam bidang ceramah, seminar dan sebagai speaker jemputan. Beliau juga penulis buku bestseller Rahsia Menambat Hati Pelanggan terbitan True Wealth Sdn Bhd.


p/s : jangan lupa dapatkan buku dia..

Thank you

No comments:

Post a Comment