Thursday, March 7, 2013

Salam Jumaat

Assalamualaikum

tanpa kita sedari, kita sekarang berada di bulan March. cepat jer kan masa berlalu!

ketika saya dan Miss D, pergi jejalan area Petaling Jaya ni, kami pun teringat la, lagi 2 minggu Miss D akan menjalani final exam, sebelum ke term seterusnya. lagi 3 minggu kami akan pulang ke Kelantan. dia cuti seminngu sebelum next term dan saya cuti mid-sem!

dalam kereta.

aku : eh, 3 minggu lagi kito balik kelate deh? (org excited nak balik kg)

Ms. D : mum xsoh kecek banyok laa, aku debar gilo, 2 minggu lagi, aku final kot!

aku : eh, perasey tok cepat gilo maso gerook. haiya! tau-tau buley 3 doh.

Ms. D : kito key dekat kiamat doh. debar aku kalo kecek bab kiamat gak.

aku : aku pun weh!

p/s : anda-anda faham tak loghat kelate kami? (bagi yang bukan berasal dari kelate)

hiks!

Salam Jumaat, kepada kaum Adam tu, jangan nak malas-malas pergi Solat Jumaat yerr..

Terima Kasih

No comments:

Post a Comment