Tuesday, March 19, 2013

Kekayaan






Assalamualaikum..

Kekayaan? yer topik saya hari ini adalah Kekayaan yer anak-anak. kenapa? kenapa?

sebab pagi tadi semasa saya online sementara menunggu masa utk masuk ke kelas.. saya pun google ah, kekayaan jutawan-jutawan kita yang ada sekarang ni.. 

antara yg saya search adalah :

Kekayaan Sultan Johor
Kekayaan Sultan Brunei
Kekayaan Tan Sri Sheikh Mukhtar Al-Bukhary
Kekayaan Keluarga Naza


memang kaya sangat okays! try search kalau tak percaya.  tapi walaupun mereka kaya, saya dengar-dengar, mereka-mereka ni agak low profile kan. bagus lah! hiks

dan dan dan

saya suka search rumah-rumah orang kaya ni, sebab cantik-cantik design mereka.. here you go, few pictures.. Thank you Mr. Googles!


yang ni rumah Justin Bieber.. lawa kan












ini pula rumah Ketua Menteri Sarawak.. lawa kan





yang ni, rumah Jennifer Lopez












apabila saya mencuci mata dengan tengok gambar-gambar atau kekayaan Jutawan semua, dengan sendirinya saya bersemangat utk berjaya juga.. doakan saya yer.. InShaAllah









kesahihan rumah-rumah diatas, saya pun tak pasti.. hanya di ambil di Google.

Thank you













No comments:

Post a Comment