Tuesday, March 12, 2013

Friendly

Friendly atau dalam bahasa Melayu nya ialah PERAMAH.

confirm semua kawan-kawan saya tahu kan apa makna peramah. kan kan kan???

okay, sebenarnya lagi sesungguhya saya bukanlah seorang yang peramah ataupun boleh dikatakan agak penyombong lah. tapi, nak buat macam mana, saya memang macam ni, dan memang dari dulu lagi berperangai macam ni..

so, bila saya masuk belajar di peringkat University, saya perlu melupakan seketika perasaan sombong saya ni. tapi saya bukanlah sombong sangat pun, just susah nak senyum pada orang jer, susah nak tegur orang. emm, tu pun kita anggap sombong ker?  masing-masing ada jawapan tersendiri, yang pasti bagi saya tak menjadi masalah selagi kita tidak menyusahkan orang kan.. tak gitu?

setelah belajar disini hampir setahun ++, saya dapati saya banyak kali TERpaksa berubah slow-slow, menjadi seorang yang mudah menegur kawan-kawan baru dan mudah tersenyum! haaa, ada improvement gitu uollls!..

tak kisah la, asalkan kita happy dan masih tidak menyusahkan orang.

dan bagi saya, sombong itu sebenarnya lebih menjurus kepada sifat pemalu yang berlebihan. haaa, tapi tak semua laa yang ,macam ini, ada juga yang betul-betul sombong, yang tu saya NO COMMENT! itu lebih kepada personal seseorang lah.. dan saya takde lah sesombong itu.. chill jer!

bila dengan teman yang rapat, memang saya jenis yang bersifat gila-gila sikit.. tapi bukan GILA okay! faham betul-betul..

have a great Wednesday guys and stay cute!

Thank you

No comments:

Post a Comment